لیست امکانات بروز رسانی بانک صدا مورخ 1399/10/25

امکانات و تغییرات نسخه جدید به شرح زیر است :

 

افزوده شدن فیلد ساعت به زمان تحویل سفارش:

  • از این پس گوینده می بایست زمان تحویل سفارشات را همراه با ساعت دقیق تحویل پروژه  اعلام نماید .

تغیر در نحوه درخواست اصلاحیه ها :

از این پس تنها دو حالت اصلاحیه وجود خواهد داشت :

  1. به دلیل اشتباه گوینده ، که بصورت رایگان انجام خواهد شد .

  2. به دلیل تغییر در متن توسط سفارش دهنده ، که در این حالت می بایست گوینده ضمن بررسی میزان اصلاحیه اعلام هزینه نماید و هزینه به سفارش دهنده اعلام می گردد و در صورت تائید و پرداخت اصلاحیه انجام خواهد شد ، لازم به ذکر است که گوینده می تواند هزینه اصلاحیه را رایگان (صفر تومان) اعلام نماید..

اضافه شدن وضعیت استعلام قیمت

برخی از سفارشات ممکن است نیاز باشد تا ضمن بررسی توسط پشتیبانی یا گوینده اعلام هزینه گردد (مانند کتاب صوتی) در این حالت سفارش دهنده می تواند پس از ثبت سفارش (قبل از اقدام به پرداخت) از تیم پشتیبانی بخواهد تا وضعیت استعلام را برای سفارش فعال نمایند . تا گوینده پس از بررسی اعلام هزینه نماید . کل مراحل استعلام به سفارش دهنده و گوینده از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد  شد .

اضافه شدن کلید تائید سفارش و محدودیت زمانی

یکی از معضلات گویندگان عزیز این بود که پس از انجام پروژه اطلاع نداشتند که آیا سفارش مورد رضایت مشتری بوده است یا خیر ، اما از امروز سفارش دهنده به ازای هر  صفحه نریشن 48 ساعت فرصت دارد تا یا سفارش را تائید نماید و یا چناچه مشکلی وجود دارد درخواست اصلاحیه ثبت نماید و در غیر اینصورت خود سایت با گذشت زمان قانونی سفارش را تائید می کند و به طرفین از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند .

تغییر در روند واریز درآمد گوینده

تا قبل از این به محض ثبت سفارش هزینه سفارش به پنل گویندگان افزوده می شد که این اتفاق با توجه به اینکه طبق قوانین بانک صدا ، واریز ها تنها در صورت تکمیل سفارشات امکانپذیر بود ، باعث ایجاد بی نظمی در واریز برای گوینده می شد .

اما هم اکنون تنها پس از تائید سفارش مبلغ به پنل گوینده افزوده می شود و این امر امکان واریز روزانه را برای واحد مالی بانک صدا ایجاد می نماید و واریز ها منظم تر خواهد شد .

 

امکان ثبت تاخیر توسط سفارش دهنده

با توجه به اینکه گوینده زمان دقیقی برای تحویل سفارش مشخص می نماید ، چنانچه سفارش راس ساعت مشخص شده آماده تحویل نباشد ، گزینه ثبت تاخیر برای کاربر فعال می گردد ، و بلافاصله واحد نظارت بانک صدا پیگیر مشکل خواهند شد . لازم به ذکر است گوینده در صورت تاخیر در تحویل سفارش می بایست طبق ضوابط پاسخگو باشد و این تصمیم برعهده واحد نظارت خواهد بود .

امکان لغو سفارش توسط گوینده :

تا قبل از این امکان لغوسفارش توسط گوینده وجود نداشت ، اما اکنون تنها چنانچه مشکلی در سفارش وجود داشته باشد که انجام سفارش را میسر ننماید (ارائه اطلاعات اشتباه ، عدم رعایت قوانین ، ثبت چند سفارش در یک سفارش و ... ) گوینده می تواند سفارش را لغو نماید . که بلافاصله پیامک اطلاع رسانی به همراه علت لغو برای سفارش دهنده ارسال می گردد .

 

ورود به پنل کاربری